REKLAMACJE:
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży proszę kierować w formie pisemnej na adres:
Gabinet logopedyczny Barbara Polak Mehoffera 29 42-202 Częstochowa
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@aspomoceterapeutyczne.pl
Odbierając przesyłkę zamawiający ma obowiązek zwrócenia uwagi na jej stan. Jeżeli stwierdzi, że przesyłka jest uszkodzona powinien spisać protokół z kurierem i skontaktować się ze Sklepem.
Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.).
Wadę towaru należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
Zwrot należ wysłać na adres podany powyżej.
Sklep nie odbiera przesyłek za pobraniem
Zalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją umowy sprzedaży zgłoszonej przez Państwa.
FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU KUPIONEGO W SKLEPIE INTERNETOWYM
1. Dane Sprzedawcy:
Gabinet logopedyczny Barbara Polak ul. Mehoffera 29 42-202 Częstochowa adres e-mail: kontakt@aspomoceterapeutyczne.pl Tel.: 501720955, 501665085 Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) 5731514302, |
||||||||
2. Dane Klienta: podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz telefon do kontaktu.
Brak powyższych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji. Sprzedawca może wykorzystać poniższe dane do kontaktu z Klientem celem rozpatrzenia reklamacji. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
||||||||
3. Informacje o umowie:
Brak wymaganych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji. |
||||||||
3a. Data zawarcia umowy (złożenia zamówienia):
………………………………….. dzień – miesiąc – rok |
||||||||
3b. Numer zamówienia:
……………………… |
||||||||
3c. Reklamowany towar:
………………………………………………………………………. |
||||||||
3d. Wybrany sposób płatności:
………………………………….. |
||||||||
3e. Wybrany sposób dostawy i koszt dostawy:
………………………………….. |
||||||||
3f. Data otrzymania przesyłki z zamówionym towarem:
………………………………….. dzień – miesiąc – rok |
||||||||
4. Przyczyna reklamacji:
Wskazać, dlaczego zdaniem Klienta dostarczony towar jest niezgodny z umową, na czym polega wada, …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. czy wada istniała od początku wydania rzeczy Klientowi ,…………………………………………………………………………………………….……………………………………………………… kiedy i w jakich okolicznościach towar zaczął wykazywać wadę, …………………………………………………………………………………………………………………………………………….……… czy wada ma charakter stały czy okresowy (powracający), ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… jakie działania podjął Klient w celu eliminacji wady. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
||||||||
5. Roszczenie Klienta: Wskazać jedno roszczenie z tytułu gwarancji lub rękojmi.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
||||||||
6. Uwagi dodatkowe:
Jeżeli mają Państwo dodatkowe uwagi, prosimy o podanie ich w tym miejscu. Jeżeli w punkcie 5. Roszczenie Klienta wybrano pozycję „obniżenie ceny towaru”, prosimy o podanie proponowanej kwoty obniżki. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
||||||||
7. Miejscowość i data:
…………………………………… |
8. Podpis
……………………………………………………………….. |
|||||||
Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy, podany w pkt 1.
lub na adres e-mail Sprzedawcy, określony w Regulaminie
BRAKI W PRZESYŁCE
Jeżeli stwierdziłeś braki w przesyłce, zadzwoń niezwłocznie najpóźniej następnego dnia roboczego od otrzymania przesyłki w innym przypadku reklamacja nie będzie uwzględniona.
ZWROTY
Jeżeli jednak z jakiegoś powodu po otrzymaniu przesyłki – towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go nam zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu rezygnacji z zamówienia, jednakże bardzo chcielibyśmy poznać powód Twojego niezadowolenia. Pamiętaj, iż możesz zwrócić towar tylko w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (rachunek) , jeżeli nie był używany (nie otwarte opakowanie foliowe), kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony . Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona przed uszkodzeniem u dostawcy. Zalecamy w tym przypadkach wykorzystać różnego typu kartony oraz wysłać produkty paczką kurierską lub pocztową unikając stanowczo listów poleconych, które nie posiadają ubezpieczenia ani nie gwarantują dojścia do adresata bez wygnieceń.
Zwrot należnej kwoty prześlemy przelewem na podane konto. Nie zwracamy kosztów poniesionych przez Ciebie w związku z realizacją zamówienia.(koszt usługi wysyłkowej). Nie płacimy również za koszty dostawy zwracanej nam paczki. Nie akceptujemy również żadnych zwrotów przesłanych do nas za pobraniem.
Informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb. Mówiąc prościej brak możliwości zwrotu towarów np. robionych na indywidualne zamówienie pomocy lub dekoracji
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
……………………………………….. Data i miejscowość
………………………………………… Imię, nazwisko klienta
………………………………………… Numer zamówienia ze strony internetowej
………………………………………… Numer rachunku
Gabinet logopedyczny Barbara Polak
ul.Mehoffera 29
42-202 Częstochowa
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy dotyczącej zakupu towaru /nazwa, ilość/:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Zamówienie otrzymałam / otrzymałem dnia: ……………………………………………………………………………………………………
DANE DO WYPŁATY ŚRODKÓW: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Numer konta bankowego ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Imię i nazwisko właściciela konta bankowego ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………..
Podpis Klienta